Reklamace

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

Vrácení zboží přes Zásilkovnu Zdarma

V případě reklamace či pochybení na naší straně je možnost využít vrácení zboží přes Zásilkovnu.

 Jak na to?

1) Zkontaktujete nás (emailem / telefonicky) a my Vám zašleme na email štítek k vytištění.

2) Daný štítek (příklad na obrázku níže) vytisknete na libovolné tiskárně

3) Štítek nalepíte na balík se zbožím a zanesete na libovolnou pobočku Zásilkovny

4) Tam jej předáte obsluze a to je vše

 Pokusíme se však udělat maximum pro to, aby jsme Vaše potíže se zakoupeným zbožím vyřídili co nejrychleji.

Reklamace poštou

Výrobek můžete poslat přímo do reklamačního oddělení Eobojek.cz, kde rádi vaši reklamaci vyřídíme.

Vyplňte Registrační formulář.

Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit. Poté klikněte na Pokračovat.

Reklamovaný výrobek pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy.

 

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: